Društvo

ANKETA: Utiču li reklame na vašu odluku prilikom kupovine?

Vukašin Ljubojev | 28. jun. 2018. | 13:10 | Društvo

Televizija, radio, internet, štampa, bilbordi - na svakom koraku obasuti smo reklamama i reklamnim sloganima koji, najpre izazivaju potrebu kod potrošača, a potom ističu savršenstvo proizvoda. Kupuju nas i ekonomičnošću, velikim popustima  i inovativnošću kojom nam, tvrde, olakšavaju život i čine ga komfornijim.

Ipak, iskustva potrošača mnogo toga navedenog dovode u pitanje. O tome koliki uticaj na njih imaju reklame i u kojoj meri imaju poverenje u ono što čuju i vide na reklami pitali smo građane opštine Bečej.

Bili to prehrambeni proizvodi, garderoba, obuća, tehnički uređaji ili čak i krediti, nema sumnje da se veliki deo populacije često „upeca” na šarenoliku i slatkorečivu reklamu. Ipak, u velikom broju slučajeva se dešava da ne čitamo sitna slova i deklaracije, pa tako neretko ostanemo sa naručenim proizvodom, čije karakteristike ne odgovaraju u potpunosti izgledu artikla sa reklame.

 

ANKETA: Utiču li reklame na vašu odluku prilikom kupovine?

Komentar

CAPTCHA code

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo Vas da se prilikom pisanja komentara pridržavate pravopisnih pravila. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija neće odobriti komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara. Komentar će biti objavljen nakon što urednik pregleda tekst.

Ostale vesti iz ove kategorije