Privreda

Uz pomoć aplikacije do brže i lakše komunikacije sa građanima

Zorana Bogdanović | 19. jun. 2020. | 11:28 | Privreda

Građani opštine Bečej, korisnici komunalnih usluga preduzeća „Potisje-Bečej“, od sada svoje primedbe, sugestije i pitanja mogu uputiti elektronski – koristeći aplikaciju za mobilne telefone.

Odgovor će, kažu u preduzeću, dobiti u roku od 24 sata.

Aplikacija je izrađena uz podršku lokalne samouprave, instalacija je jednostavna i besplatna. Najpre je potrebno da u „gugl plej“ prodavnici ukucate „Potisje“ i instalirate aplikaciju, koja je za manje od dva minuta u vašem telefonu. Korisnici mogu da biraju da li žele da im aplikacija bude na srpskom ili mađarskom jeziku. Kada popune nekoliko osnovnih polja, podatke šalju direktno u preduzeće gde će im nadležne službe odgovoriti u što kraćem roku.

Inače, građani su već počeli da se prijavljuju za primanje elektronskih računa. Svi koji se u toku ovog meseca budu prijavili za ovu uslugu, od 1. avgusta će umesto na kućne adrese, račune dobijati putem mejla.

Do kraja ove nedelje u Bečeju će biti postavljeno 60 novih kontejnera, od toga je 10 metalnih i 50 plastičnih za reciklažu. Većina je donacija privrede, o čemu smo već izveštavali, dok je deo obezbedilo „Potisje“ iz sopstvenih sredstava.

Ovo ulaganje vredno je oko 1,8 miliona dinara, od toga preduzeće je uložilo oko 350.000 dinara sopstvenih sredstava, dok je ostatak obezbedila privreda. Da bi Bečej i Bačko Petrovo Selo u potpunosti bili pokriveni kontejnerima za reciklažu, a van upotrebe stavljeni zeleni džakovi, nedostaje još 740 komada.

Uz pomoć aplikacije do brže i lakše komunikacije sa građanima
Ostale vesti iz ove kategorije